Wymiana ekranu Iphone’a w nieautoryzowanym serwisie nie spowoduje już utraty gwarancji

Do tej pory, w sytuacji gdy nieszczęśliwie zbiła nam się szybka w urządzeniu apple, bądź uszkodził cały ekran, oddając telefon do nieautoryzowanego serwisu musieliśmy się liczyć z trwałą utratą gwarancji ze strony Apple, aż do dziś.

Wymiana ekranu iPhone’a w nieautoryzowanym serwisie nie spowoduje już utraty gwarancji.

Do tej pory, w sytuacji gdy nieszczęśliwie zbiła nam się szybka w urządzeniu apple, bądź uszkodził cały ekran, oddając telefon do nieautoryzowanego serwisu musieliśmy się liczyć z trwałą utratą gwarancji ze strony Apple, aż do dziś. Apple przekazał informacje, iż od teraz wymiana ekranu, nie będzie wiązała się z utratą gwarancji na to urządzenie. Użytkownicy Iphone’ów mieli do niedawna tylko dwie opcje w przypadku, gdy ekran w ich telefonie uległ uszkodzeniu. Pierwszą opcją usunięcia tej usterki było skorzystanie z usług, które oferują nieautoryzowane przez Apple serwisy, co skutkowało trwałą utratą gwarancji na to urządzenie. Drugą zaś opcją było skorzystanie z usług serwisów uznanych przez firmę z Cupertino, gdzie nie traciliśmy tejże gwarancji, lecz jednak koszta, które trzeba było tam ponieść za naprawę były nieporównywalne do opcji pierwszej. Zmiany, które wprowadziło Apple rzucają zupełnie inne światło na tak przykre okoliczności, jakimi jest zbicie szybki w naszym ulubionym smartfonie. Firma z Cupertino przyjmie telefon do naprawy na gwarancji, jeżeli nie stwierdzi prób oszustwa bądź manipulacji. Autoryzowane serwisy sprawdzą w dodatku czy ekran został wymieniony w prawidłowy sposób oraz czy nie będzie przeszkadzał w naprawie urządzenia, w przeciwnym wypadku, konsument będzie musiał ponieść z tego tytułu dodatkowe koszta. Niewątpliwie ta informacja ucieszy niejednego użytkownika Iphone’a, ponieważ można ze spokojem wymienić stłuczony ekran w nieautoryzowanym serwisie, przez co oszczędzając naprawdę spore sumy pieniędzy, a zarazem nie stracić przy tej operacji gwarancji producenta. Warto jednak zaznaczyć, że zmiany, które wprowadziło Apple w żaden sposób tej gwarancji nie wydłużają ani nie wpływają też na procedury, którym poddawane są urządzenia w momencie przyjmowania ich do serwisu. Nie wiadomo, dlaczego Apple zdecydowało się na takie zmiany, lecz mamy pewność co do wiarygodności tych informacji ponieważ zostały one już zweryfikowane w wielu wiarygodnych źródłach. Pamiętajmy jednak iż te zmiany dotyczą tylko i wyłącznie napraw dotyczących ekranu, kwestie napraw/wymian wszystkich innych podzespołów zostały tutaj niezmiennie surowe i skutkują one nadal trwałą utratą gwarancji. źródło: myapple.pltablety.pl
powrót do bloga